Για άλλη μια φορά η Kendall Jenner αφήνει το κοινό της απογοητευμένο, προσπαθώντας να διαφημίσει ένα προϊόν το οποίο της προσφέρει πολλά εκατομμύρια δολάρια για να εκμεταλλευτεί την μεγάλη απήχηση του νεαρού μοντέλου. Δεν έχουν περάσει ακριβώς 2 χρόνια από την κυκλοφορία της διαφήμισης της Pepsi με την Kendall, η οποία έφερε κύμα αντιδράσεων, καθώς κατηγορήθηκε ότι εκμεταλλεύεται το ακτιβιστικό κίνημα Black Lives Matter και τελικά αποσύρθηκε.

Αυτή τη φορά όλα ξεκίνησαν με μία ανακοίνωση της μητέρας και μάνατζερ της Kendall, την γνωστή Kris Jenner, η οποία μας προειδοποίησε ότι από στιγμή σε στιγμή η κόρη της θα μοιραστεί μαζί μας μάτι πολύ προσωπικό και σοκαριστικό. Οι θαυμαστές της οικογένειας Kardashian-Jenner πέρασαν στιγμές αγωνίας και τα σενάρια για το ποια μπορεί να είναι η αποκάλυψη πήρανε φωτιά. Άλλοι περιμένανε να ανακοίνωση την αποχώρηση της από το ριάλιτι, άλλοι να μιλήσει για τις κρίσεις πανικού της, ενώ κάποιοι περίμεναν ακόμη και μία ανακοίνωση σχετικά με τη σεξουαλικότητα της.

Προς απογοήτευση όλων, η μεγάλη αποκάλυψη ήταν ότι η Kendall, 23 ετών, έχει παλέψει με την ακμή και είναι το νέο πρόσωπο της προϊόντων περιποίησης δέρματος Proactiv. Μέσα στη διαφήμιση αυτή θυμήθηκε την εμφάνιση της στις περσινές Χρυσές Σφαίρες όπου το πρόβλημα της ακμής της ήταν ολοφάνερο. Μας λέει ότι εκείνη τη μέρα ένιωθε πανέμορφη και τα θετικά σχόλια που έλαβε αργότερα την κάνανε να νιώσει ακόμη πιο ωραία. Παρόλο που με την εμφάνιση της αυτή έδωσε δύναμη σε όσους πάσχουν από το ίδιο πρόβλημα, τώρα μας ενημερώνει ότι θέλει να τους βοηθήσει να το ξεπεράσουν με τα προϊόντα αυτά τα οποία διαφημίζει.

Το κύμα αρνητικού σχολιασμού που ξέσπασε στο διαδίκτυο ήταν πολύ μεγάλο. Αρχικά, μεγάλο μερίδιο ευθυνών αποδόθηκε στην μητέρα της καθώς αυτή ήταν που γιγάντωσε τις προσδοκίες γύρω από το ζήτημα και χαρακτηρίστηκε ξεδιάντροπη και αηδιαστική. Η “εξομολόγηση” ήταν μια απόλυτη αποτυχία, καθώς όλοι υποστηρίζουν πως ήταν άλλη μια απόδειξη του πόσο αυτή η οικογένεια είναι αποκομμένη από τον πραγματικό κόσμο. Σε πολλούς φάνηκε αδιανόητος ο τρόπος που η Kendall πάτησε σε ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν εκατομμύρια άλλοι άνθρωποι και προσπάθησε να ενδιαφερθεί και να προκαλέσει το συναίσθημα τους, ενώ όλοι ξέρουμε ότι από πίσω κρύβονται εκατομμύρια δολάρια.

Η αναστάτωση αυτή έρχεται μετά το φινάλε της 15ης σεζόν της σειράς Keeping Up with the Kardashians, η οποία παρουσίασε μεγάλη πτώση στην τηλεθέαση της, της τάξεως του 37% από την πρεμιέρα.