Μπορεί το Φεστιβάλ των Καννών να ολοκληρώθηκε στις 24 Μαΐου, όμως η γαλλική Ριβιέρα συνεχίζει να μαγνητίζει τα φλας και τους A-listers με το Cannes Lions International Festival of Creativity, που φέτος ξεκίνησε στις 16 Ιουνίου.
Ανάμεσα στους κορυφαίους εκπροσώπους της παγκόσμιας σκηνής του μάρκετινγκ και της καινοτομίας, η Reese Witherspoon έκλεψε τις εντυπώσεις τόσο με την ομιλία της όσο και με το στυλ της. Την τρίτη ημέρα του φεστιβάλ, η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός και επιχειρηματίας ανέβηκε στη σκηνή για να μιλήσει για την Hello Sunshine, την εταιρεία μέσων που ίδρυσε, και να παρουσιάσει το νέο της εγχείρημα: το Sunnie, ένα brand με στόχο να εμπνεύσει τη νέα γενιά γυναικών να διεκδικήσουν τον χρόνο τους και να αγκαλιάσουν τη δύναμή τους.
Για την εμφάνισή της, η στιλίστριά της Petra Flannery επέλεξε ένα λευκό φόρεμα Alexander McQueen με τετράγωνη λαιμόκοψη, φουσκωτά μανίκια και κοντό μήκος.
Το λευκό συνεχίστηκε και στα παπούτσια της: ένα ζευγάρι σουέντ γόβες από τον οίκο Larroudé με λουράκια στο κέντρο που παρέπεμπαν στο κλασικό στυλ Mary Jane. Για το τελικό άγγιγμα, πρόσθεσε σκουλαρίκια, βραχιόλια και ασύμμετρα δαχτυλίδια, όλα σε χρυσό.
