Για τους αρχάριους, ο αυνανισμός δεν είναι πάντα καλός, αλλά τα “μοναχικά” παιχνίδια θα σου κάνουν καλό. «Ο αυνανισμός απελευθερώνει το άγχος», λέει ο Leah Millheiser, MD, κλινικός βοηθός καθηγητής και διευθυντής γυναικείας σεξουαλικής ιατρικής στο Ιατρικό Κέντρο του Πανεπιστημίου του Στάνφορντ.

«Γνωρίζουμε ότι χαλαρώνεις σε όλο το σώμα μετά από οργασμό, κάτι που είναι υπέροχο για κάποιον που είναι σε τεταμένη ψυχολογική κατάσταση», προσθέτει. “Ο αυνανισμός αυξάνει επίσης τη ροή του αίματος στα γεννητικά όργανα, κάτι που είναι σημαντικό επειδή η ροή του αίματος διατηρεί τον κόλπο υγιή.” Βλέπεις, πόσο καλό κάνει ο γυναικείος αυνανισμός στην υγεία σου; Γι’ αυτό να μην είσαι πουριτανή σχετικά με αυτή την ιδέα.

Με άλλα λόγια, πιθανότατα θα πρέπει να εξετάσεις το ενδεχόμενο να το προσθέσεις στη ρουτίνα σου, ιδιαίτερα σε μια εποχή που τα επίπεδα άγχους αυξάνονται.

Πέρα από αυτό, μια σταθερή “σόλο συνεδρία” με τον εαυτό σου, θα κάνει πολύ καλό στη σεξουαλική σου ζωή με κάθε είδους τρόπο. Πρώτον, μπορεί να σε βοηθήσει να νιώσεις πιο άνετα στο κρεβάτι. “Τα άτομα που δεν αυνανίζονται είναι πιο πιθανό να έχουν δυσκολία να φτάσουν στον οργασμό με έναν σύντροφο”, εξηγεί ο Millheiser.

Τώρα, αφού έμαθες όλα αυτά τα καλά πράγματα, το μόνο πρόβλημα που ίσως υπάρχει, είναι πως δεν ξέρεις, πώς να αυνανίζεσαι.

Φυσικά, δεν υπάρχει σωστός ή λανθασμένος τρόπος να αυνανιστείς, αλλά αυτές οι συμβουλές και τα κόλπα που έχουν εγκριθεί από ειδικούς όχι μόνο θα σε διδάξουν πώς να απολαύσεις καλύτερα τον εαυτό σου – αλλά και να μεταφέρεις τον αυτοδημιούργητο οργασμό σου σε ένα άλλο επίπεδο. Ας ξεκινήσουμε.

1. Βγάλε έναν καθρέφτη
Προτού μπορέσεις να “κουνήσεις το σώμα σου” σε στυλ Mila Kunis, πρέπει πρώτα να γνωρίζεις το σώμα σου. “Είναι σημαντικό για τις γυναίκες να μπορούν να αναγνωρίσουν την ανατομία τους”, λέει η Janet Brito, με PhD και άδεια ψυχολόγου και πιστοποιημένη σεξουαλική θεραπεύτρια στη Χονολουλού. Ξέρω ότι πιθανώς σκέφτεσαι, “Ίου!”, αλλά για τόσες πολλές γυναίκες, αυτή είναι μια κορυφαία συμβουλή. Η Brito συνιστά να ξεκινήσεις την έρευνά σου με τον παλιομοδίτικο τρόπο: με έναν καθρέφτη χειρός. Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να δεις πώς μοιάζουν τα γεννητικά όργανά σου και, ακόμη πιο σημαντικό, να προσδιορίσεις την κλειτορίδα σου (δηλαδή την καλύτερη φίλη σου).

2. Πες “γεια” σε όλα τα σημεία σου
Μόλις ολοκληρώσεις το μίνι σεξουαλικό σου μάθημα, η Brito σε ενθαρρύνει να “αγγίξεις απαλά και με περιέργεια, τα μέρη που αισθάνονται πιο ευαίσθητα.” Αφιέρωσε το χρόνο σου για να εξερευνήσεις όλα αυτά τα μέρη του σώματός σου για να καταλάβεις με τι αισθάνεσαι καλά – καλή ευκαιρία για να καταλάβεις τι σου αρέσει κατά τη διάρκεια του αυνανισμού και μετά να καθοδηγήσεις το σύντροφό σου για τα γούστα σου.

3. Ρύθμισε τη διάθεση σου
Άναψε κεριά και βάλε χαλαρωτική μουσική, όταν πρόκειται να παίξεις με τον εαυτό σου. “Πρέπει”, λέει η Brito. “Ξεκίνησε δημιουργώντας έναν χαλαρωτικό, άνετο χώρο στο σπίτι σου και να είσαι σίγουρη ότι θα είσαι μόνη και κανείς δεν θα σε αποσπάσει”, προτείνει. Σε τελική ανάλυση, είναι αρκετά δύσκολο να αισθάνεσαι σέξι αν το δωμάτιό σου είναι βρώμικο, ακατάστατο και στο διπλανό δωμάτιο κοιμούνται οι γονείς σου.

4. Φόρα τα αγαπημένα εσώρουχα σου
Μιλώντας για τη ρύθμιση της διάθεσης, γιατί να αφήσεις τα πιο σέξι εσώρουχα σου μόνο για το κοινό; Οτιδήποτε σε κάνει να νιώθεις σέξι – όπως το μαύρο σουτιέν με δαντέλα που δεν έχεις φορέσει από την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου – μπορεί να σε βάλει στο σωστό mood για σόλο περιπτύξεις με τον εαυτό σου.

5. Άσε το τηλέφωνό σου μακριά
Ο αυνανισμός είναι “me time” – τελεία και παύλα. Γι ‘αυτό, σκέψου ότι ο έξω κόσμος δεν υπάρχει και συντονίσου στο τι συμβαίνει μέσα στο σώμα σου. “Μια γυναίκα, που μπορεί να συγκεντρωθεί, είναι πολύ πιο πιθανό να φτάσει στον οργασμό νωρίτερα”, λέει μια έρευνα. «Όταν αυνανίζεσαι, αν διαπιστώσεις ότι το μυαλό σου περιπλανιέται, αναγνώρισε το και επαναφέρετέ το απαλά στο θέμα».

6. Επικεντρώσου στη διάθεσή σου
Αλλά “δεν χρειάζεται να σβήσεις από το μυαλό σου τον οργασμό”, λέει ο Nan Wise, PhD, αδειοδοτημένος ψυχοθεραπευτής και πιστοποιημένος σεξουαλικός θεραπευτής του οποίου η μελέτη, Brain Activity Unique to Orgasm in Women, επισημαίνει ότι ο εγκέφαλος διεγείρεται από οργασμό. Αντ ‘αυτού, προτείνει να δώσεις “προσοχή στις αισθήσεις” – όχι σε αντίθεση με το πώς δίνεις προσοχή στην αναπνοή σου όταν διαλογίζεσαι.

Αυτό συμβαίνει επειδή χρησιμοποιώντας το μυαλό σου, μπορεί να μηδενίσεις την ευχαρίστηση και ταυτόχρονα να “πετάξει” κάθε ευκαιρία οργασμού.

7. Κλείδωσε την πόρτα σου
Αυτό μπορεί να φαίνεται προφανές, αλλά πολλοί άνθρωποι το παραλείπουν. Το κλείδωμα της πόρτας, ακόμη κι αν είσαι μόνη στο σπίτι, μπορεί να σε βοηθήσει να επικεντρωθείς στον χρόνο του παιχνιδιού, προστατεύοντας τον εγκέφαλό σου από οποιαδήποτε ανησυχία για κάποιον που μπαίνει.

8. Βγάλε τη θεά που κρύβεις μέσα σου
Όλες έχουμε ανασφάλειες που μάς κάνουν να νιώθουμε άσχημα όταν πρόκειται για το σώμα μας. Άφησε τες να φύγουν, ειδικά όταν αυνανίζεσαι! Επικεντρώσου στο πόσο ικανό είναι το σώμα σου να απόλαυσει τη στιγμή, αντί να σκέφτεσαι πράγματα που δεν σε ικανοποιούν. Η έρευνα έχει συνδέσει τη θετική εικόνα του σώματος με τη σεξουαλική ικανοποίηση, οπότε κάνε στον εαυτό σου μια χάρη και αγάπησε το!

9. Χρησιμοποιήσε τη φαντασία σου
“Κάθε γυναίκα έχει φαντασιώσεις. Δεν είναι υποχρεωτικό να περιλαμβάνουν το σύντροφό σου.” Επίσης, δεν πρέπει να αφορά τα μαστίγια και τις αλυσίδες ή οτιδήποτε μπορεί να έχεις διαβάσεις σε ερωτικά μυθιστορήματα ή να έχεις δει σε πορνό, εκτός κι αν είναι αυτό που σου αρέσει. “Αυτή είναι η ώρα να ανακαλύψεις τι σου αρέσει – και όχι να το κρίνεις”, εξηγεί η Brito. Άφησε, λοιπόν, τη φαντασία σου να τρέξει άγρια ​​και δες πού θα σε οδηγήσει.

10. Επικεντρώσου στον οπτικό τομέα
Αν η φαντασία σου δεν λειτουργεί, δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην βάλεις τα μεγάλα μέσα: πορνό, μια σέξι ταινία… καλό είναι ακόμη κι ένα παλιό βίντεο με εσένα και το σύντροφό σου (αν υπάρχει). Μερικές φορές ο καλύτερος τρόπος για να ξεπεράσεις τις περιορισμούς είναι να δώσεις στον εαυτό σου μια άμεση σκηνή για να παρακολουθήσει. Οι άντρες το κάνουν… έτσι μπορούν κι οι γυναίκες!